جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

علی قاسم پور خبر داد؛

اختصاص 18 قطعه زمین به ساخت مدرسه در کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای ششم، نگاه ویژه ای به افزایش سرانه آموزشی از طریق طرح تفصیلی و جلوگیری از تبدیل فضاهای آموزشی به دیگر کاربری ها وجود دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علی قاسم پور، در جشن روز معلم که در سالن شهیدان نژادفلاح برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، معلم بزرگ انقلاب و تبریک هفته معلم  اظهارداشت : بسیار خرسندیم که در جمع عاشقانی حضور داریم که از زندگی خود برای آموزش و پرورش و تربیت فرزندان امروز و آینده سازان این مملکت می گذرند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن آرزوی سعادت، سلامت، سربلندی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای معلمان و آموزگاران، معلمی را شغل انبیا خواند و اذعان کرد: اگر ما خدمتی به این قشر کرده ایم، وظیفه بوده و از این پس نیز در خدمت این زحمتکشان خواهیم بود. همه ما که در جای جای این مملکت، لباس خدمت به تن کرده ایم، مدیون و مرهون زحمات و تلاش های معلمان خود هستیم.

قاسم پور با بیان اینکه دست معلمان را به گرمی می فشاریم و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب، زحمات آن ها را جبران کنیم، یکی از بزرگ ترین مشکلات استان البرز را کمبود سرانه آموزشی دانست و بیان کرد: شورای دوره ششم نگاه ویژه ای به مباحث آموزشی، فرهنگی و تربیتی استان داشته و برنامه هایی برای افزایش سرانه های مربوطه دارد.

وی  از اختصاص 18 قطعه زمین به ساخت مدرسه در استان البرز خبر داد و با بیان اینکه در ساخت این مدارس، از ظرفیت خیرین و فرصت های موجود در شهر استفاده خواهد شد، مطرح کرد: در شورای ششم، نگاه ویژه ای به افزایش سرانه آموزشی از طریق طرح تفصیلی و جلوگیری از تبدیل فضاهای آموزشی به دیگر کاربری ها وجود دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات