پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حسین مهاجری:

عدالت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رعایت شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز کارکنان بسیاری از عدم عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد متناسب با نوع وظیفه، امضاهای تعهد آور و سختی کار گلایه دارند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یکصد و ششمین جلسه رسمی شورا با بیان اینکه حوزه مدیریت منابع انسانی چالش های جدی وجود دارد که بخش اعظم آن میراث گذشتگان و برخی هم ریشه در اشتباهات زیر مجموعه شهرداری دارد،اظهارداشت: آقای شهردار، روش و مدل انگیزه بخشی و ارتقای شاخص های کیفی منابع انسانی شما  مبهم و نا مشخص است! زیرمجموعه مدیریتی شما چه اقدامات مرتبطی را در این خصوص انجام داده اند؟

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این بی عدالتی در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است، افزود: آقای شهردار علت بی انگیزگی، بهم ریختگی و نا منظمی در حضور و غیاب، تقسیم و تعریف وظیفه در مدیریت شهری چیست و برای این مسئله چه چاره ای اندیشیدید؟

مهاجری بیان کرد: شاهد افرادی هستیم که با حضور چند روز در ماه، حقوق و مزایای کامل دریافت می‌کنند و البته از عجائب این موضوع ثبت ورود و خروج سر ساعات این افراد است!عده ای ورود و خروجشان را ثبت می کنند و در طی روز مشغول کار دوم و کار شخصی خودشان هستند؛به زیر مجموعه خود امر کنید لیستی از این افراد تهیه و سریعا در خصوص آنان تصمیم گیری کنید. 

وی تاکید کرد: این موارد مصداق بازر تضییع بیت المال است؛ هم باید افراد در محل کار حاضر باشند و هم باید معاونت ها و مدیریت های مربوطه شما، برای آنان وظیفه تعریف کنند! و مطالبه انجام کار داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد : در بازدیدهای سرزده از بخش های مختلف شهرداری، مشاهده شده که حدود یک سوم کارکنان در محل کار حضور دارند؛ عدم پیگیری این موضوع، مصداق تضییع بیت المال است.

شنیده ها حاکی از آن است که برخی دستگاه های قضائی نیز در این زمینه تذکر شفاهی داده اند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات