جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال بیش از ۱۷ هزار پیامک در طرح عفاف و حجاب پلیس البرز

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره اینکه از ابتدای آغاز طرح عفاف و حجاب در استان البرز بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ پیامک به افرادی که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه کردند ارسال شده است، گفت: همچنین در همین راستا ۱۵۳ خودرو توقیف سیستمی و ۸۰ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: کشف حجاب به عنوان یک رفتار هنجارشکنانه می تواند تاثیر منفی بر بنیان خانواده و آرامش اجتماعی جامعه بگذارد که پلیس به عنوان ضابط قضایی برابر ابلاغیه وزارت کشور و قوه قضاییه با اجرای طرح عفاف و حجاب برای ایجاد آرامش اجتماعی موظف به اجرای قانون بوده و با افراد هنجارشکن برخورد می‌کند.

وی با اشاره به ارسال ۱۷ هزار و ۵۰۷ پیامک در طرح عفاف و حجاب پلیس البرز، اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۵۳ خودرو توقیف سیستمی و ۸۰ نفر نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۴۸۸ مورد بازدید به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی توسط پلیس به اجرا درآمده، گفت: در این راستا ۵۷ اخطاریه پلمب صادر و ۷ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا برای شناسایی صفحات مروج کشف حجاب و ناهنجاری های اجتماعی، اضافه کرد: در این خصوص ۹۵ صفحه که اقدام به ترویج بی بند و باری و اقدامات هنجارشکنانه میکردند شناسایی و مسدود شدند که در این راستا ۷۸ نفر به مقر های انتظامی احضار و ۸ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

هداوند در پایان با بیان اینکه همه دستگاه ها برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بایستی به میدان بیایند، اظهار کرد: به خانواده‌ها نیز توصیه می‌کنیم تذکرات لازم را به فرزندان خود را بدهند تا در دام نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب گرفتار نشوند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات