شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به حساب ایتام البرز واریز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز می گوید بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان واریز شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمد محمدی فرد» گفت: بیش از ۳۳ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز همکاری دارند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: اکنون۳۳ هزار و ۴۵۹ حامی؛ حمایت یک هزار و ۵۷۳ یتیم و چهار هزار و ۷۳ فرزند محسنین برعهده دارند.

محمدی فرد بیان داشت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۹۴ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

وی با تا کید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تالیف کتاب و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.

محمدی فرد، استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و افزود: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.  

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات