printlogo


 بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به حساب ایتام البرز واریز شد
 بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به حساب ایتام البرز واریز شد
کد خبر: 9076
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز می گوید بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان واریز شده است.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمد محمدی فرد» گفت: بیش از ۳۳ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز همکاری دارند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: اکنون۳۳ هزار و ۴۵۹ حامی؛ حمایت یک هزار و ۵۷۳ یتیم و چهار هزار و ۷۳ فرزند محسنین برعهده دارند.

محمدی فرد بیان داشت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۹۴ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

وی با تا کید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تالیف کتاب و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.

محمدی فرد، استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و افزود: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.  

انتهای پیام/ 
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/9076