شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کالاهای اساسی شب عید فردیس تامین شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس استان البرز اعلام کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این شهرستان ۷۰۰ هزار نفری در آستانه شب عید نوروز ۱۴۰۱تامین شده است.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «محمدتقی اسداللهی» روز شنبه در نشست کار گروه تنظیم بازار فردیس در محل فرمانداری این شهرستان افزود: برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی توزیع مرغ گرم و  منجمد توسط مباشرین با قیمت مصوب در بازار روزها،  میادین شهرداری و فروشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روزانه بین هشت الی ۹ تن مرغ با توجه به نیاز مردم این شهرستان تامین و توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: گوشت قرمز، شکر، تخم مرغ ، برنج، شیرینی و میوه شب عید با نظارت لازم در این شهرستان توزیع می‌شود.

اسداللهی افزود: میوه شب عید برای شهرستان فردیس پیش‌بینی شده که توزیع این میوه‌ها به تدریج بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تیم‌های ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان به صورت منظم گشت‌زنی و بازرسی‌های لازم  روزانه در خصوص قیمت فروش و نحوه عرضه کالاها با همکاری دامپزشکی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی ،اتاق اصناف و صنعت معدن و تجارت رصد می‌کنند.

اسداللهی گفت: معیشت، رفاه و توان اقتصادی مردم با توجه به ایام پایانی سال و شب عید، از اولویت‌های ما در شهرستان به ویژه در ستاد تنظیم بازار است که در این خصوص از ظرفیت اتحادیه استفاده می‌شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس افزود: در اجرای طرح تشدید نظارت بر کنترل اقلام ضروری مورد نیاز مردم ضمن ایجاد امنیت بازار و جلوگیری از بحران، مانع از فعالیت سوء استفاده کنندگان اقتصادی می‌شود.

مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف فردیس گزارش دهند یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات