دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز:

سرمایه گذاری خرد در صنعت گردشگری منجر به  کسب سود می‌شود

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه سرمایه گذاری کلان در صنعت گردشگری  با توجه به شرایط موجود میسر نیست، گفت: سرمایه گذاری خرد در صنعت گردشگری منجر به  کسب سود می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «یداله مالمیر» در شانزدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر بازرگانی البرز که با حضور معاونت هماهنگی اموراقتصادی استان، اعضای هیات رئیسه اتاق و مدیران کل ادارات تعاون و میراث فرهنگی البرز برگزار شد، اظهار داشت: بخش خصوصی استان البرز به عنوان یک بازوی مشورتی اثرگذار در عرصه اقتصاد کشور باید اقدامات موثری در راستای ارائه استراتژی و برنامه‌های مدون برای توسعه گردشگری و صنایع دستی استان پیشنهاد دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه فعالیت‌های موثر در دو حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان به همکاری نهادهایی از جمله شهرداری‌ها برای واگذاری فضاهای عمومی نیاز است، افزود: برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی البرز و قزوین در پارک ملی ایران کوچک کرج براین اساس پیش رفتیم و نتایج خوبی از جمله رضایت مندی مردم و بازدیدکنندگان از نمایشگاه حاصل شد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بیان کرد: اگر بخش خصوصی از متولیان نهادهای دولتی در زمینه تقویت زیرساخت‌های صنایع دستی و گردشگری مطالبه‌گری کند، به یقین در این مورد سرمایه گذاری‌های مهمی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مشتمل بر دو بخش کلان و خرد است، گفت: در شرایط کنونی کشورمان سرمایه گذاری کلان در حوزه گردشگری به راحتی امکان‌پذیر نیست؛ در نتیجه باید بر سرمایه‌گذاری خرد متمرکز شویم که برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری در سطح فضاهای عمومی و شهری از جمله این اقدامات است.

مالمیر با اشاره به اینکه امکانات موجود در البرز برای توسعه گردشگری استان بی‌نظیر است، افزود: این ظرفیت‌ها در کمتر نقطه ای از ایران یافت می‌شود اما باید از تمامی امکانات برای تقویت و معرفی پتانسیل‌های موجود در این بخش استفاده کنیم. 

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات