سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 انهدام باند کلاهبرداری شرکت هرمی در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از متلاشی شدن باند کلاهبرداری شرکت هرمی در منطقه حیدرآباد کرج خبر داد و گفت ۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشانیوز سرهنگ «محمد نادربیگی» با اشاره به متلاشی شدن باند 9 نفره کلاهبرداری  در کرج، اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر  فعالیت تعدادی از اعضای شرکت هرمی در محل‌های مختلف شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد متهم و سرشبکه اصلی این باند کلاهبرداری با اجاره کوتاه مدت آپارتمان در مناطق مختلف شهر کرج به همراه 8 نفر از دوستانش اقدام به شناسایی و جذب مالباختگان که اغلب از افراد نا آگاه بودند با بهانه استخدام در کارهای دولتی  می کنند.



رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه اعضای این باند آغاز و پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت محل اختفاء نامبردگان در منطقه حیدرآباد کرج شناسایی و هر 9 متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، بیان کرد: در بازرسی از منزل متهمان مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه در تحقیقات انجام گرفته از متهمان آنها به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی QNET اعتراف و مشخص شد هرکدام مبلغ حدود 850 میلیون ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده اند، تصریح کرد:  ارزش کلاهبرداری های صورت گرفته از سوی این باند تاکنون 8 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات