دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت آب منطقه ای البرز هشدار داد؛

ورود به حوضه آبریز رودخانه های البرز مخاطره آمیز است

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد که با توجه به هشدار هواشناسی، ورود مردم و گردشگران به حوضه آبریز رودخانه های دائمی و فصلی استان مخاطره آمیز است.

به گزارش رمزگشانیوز «عباسعلی کیخایی» اعلام کرد: گزارش  هواشناسی بیانگر بارش های رگباری باران از روز پنجشنبه تا هفته آینده در استان البرز است که انتظار می رود مردم از حضور در حاشیه رودخانه های دائمی و فصلی و سدهای البرز خودداری کنند.

وی ادامه داد: اتراق در حاشیه رودخانه های پرآب کرج و طالقان بیش از سایر رودخانه ها مخاطره آمیز بوده ضمن آنکه در زمان بارش های تندری احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی وجود دارد.

کیخایی گفت: در ماه های اخیر تعدادی از گردشگران بدون توجه به توصیه ها و اطلاعیه های شرکت آب منطقه ای استان البرز به محدوده رودخانه های کرج ، طالقان و کردان ورود کردند که متاسفانه حوادث تلخی برای آنان و خانواده ها رقم خورد.

وی بیان کرد: با توجه به پایین بودن دمای آب در رودخانه های کوهستانی  ورود به حریم این رودخانه ها با از دست دادن تعادل و غرق شدگی همراه است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز افزود: اکنون تیم های هشدار شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه رودخانه های کرج و طالقان مستقر بوده ضمن آنکه پلاکارد و تابلوهای هشداری در این محدوده ها نصب شده است که انتظار می رود مردم و گردشگران با این شرکت همراهی بیشتری کنند.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات