printlogo


شرکت آب منطقه ای البرز هشدار داد؛
ورود به حوضه آبریز رودخانه های البرز مخاطره آمیز است
ورود به حوضه آبریز رودخانه های البرز مخاطره آمیز است
کد خبر: 5860
مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد که با توجه به هشدار هواشناسی، ورود مردم و گردشگران به حوضه آبریز رودخانه های دائمی و فصلی استان مخاطره آمیز است.
به گزارش رمزگشانیوز «عباسعلی کیخایی» اعلام کرد: گزارش  هواشناسی بیانگر بارش های رگباری باران از روز پنجشنبه تا هفته آینده در استان البرز است که انتظار می رود مردم از حضور در حاشیه رودخانه های دائمی و فصلی و سدهای البرز خودداری کنند.

وی ادامه داد: اتراق در حاشیه رودخانه های پرآب کرج و طالقان بیش از سایر رودخانه ها مخاطره آمیز بوده ضمن آنکه در زمان بارش های تندری احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی وجود دارد.

کیخایی گفت: در ماه های اخیر تعدادی از گردشگران بدون توجه به توصیه ها و اطلاعیه های شرکت آب منطقه ای استان البرز به محدوده رودخانه های کرج ، طالقان و کردان ورود کردند که متاسفانه حوادث تلخی برای آنان و خانواده ها رقم خورد.

وی بیان کرد: با توجه به پایین بودن دمای آب در رودخانه های کوهستانی  ورود به حریم این رودخانه ها با از دست دادن تعادل و غرق شدگی همراه است.

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز افزود: اکنون تیم های هشدار شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه رودخانه های کرج و طالقان مستقر بوده ضمن آنکه پلاکارد و تابلوهای هشداری در این محدوده ها نصب شده است که انتظار می رود مردم و گردشگران با این شرکت همراهی بیشتری کنند.

 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/5860