پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از برندگان قرعه کشی سفر به مشهد مقدس

آئین تجلیل از برندگان قرعه کشی سفر به مشهد مقدس در محل فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز  به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز؛ این آئین به پاس تجلیل از بیمه شدگان جدید صندوق که در دهه کرامت و مصادف با شانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق به عضو صندوق درآمده‌اند  و با قرعه کشی برنده کمک هزینه سفر مشهد مقدس شده اند با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه «ابوالفضل اینانلو» فرماندار فردیس گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر یک از اتفاق‌های خوبی است که در کشور ایجاد شده استو با تشکیل این صندوق دغدغه بیمه ای بخشی از مردم به ویژه کشاورزان، روستائیان و عشایر کاسته شده است.

وی ادامه داد: خدماتی که  توسط صندوق ارائه می‌شود فرصت مغتنمی را برای مشمولینی که در شهرهایی مثل فردیس ساکن هستند به وجود آورده و می‌تواند آینده این قشر از جامعه را تضمین نماید.

در ادامه اینالو از عملکرد «رضا اکرادی» مدیریت کارگزاری شهرستان فردیس تقدیر کرد.

 در این آیین «هادی بشیری» مدیر صندوق در استان البرز با ارائه گزارشی از شهرستان فردیس گفت: تاکنون حدود ۱۸۰۰ نفر در شهرستان فردیس بیمه شده‌اند که این تعداد معادل ۱۲ درصد از جمعیت بیمه شدگان استان را تشکیل می دهند.

بشیری افزود: از این تعداد بیمه شده حدود 58درصد روستایی، 38  درصد قالیباف و مابقی را مشاغل خانگی، کشاورزان، صنایع دستی و هنرهای سنتی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات