جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 توقیف خودرو حامل بیش از 50 کیلو تریاک در البرز

با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 50 کیلو و 300 گرم ماده مخدر تریاک در منطقه انبار نفت توقیف و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشانیوز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده مطلع شدند و دریافتند که نامبردگان به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک در حومه تهران تهیه کرده و قصد فروش مواد مخدر را به مشتریان خود در البرز دارند.

سرهنگ «علی عسکری» بیان داشت: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی منتهی به استان البرز و کنترل و پایش خودروهای عبوری در نهایت یک دستگاه خودرو پژو 405 را در موقعیت جاده انبار نفت، در ورودی شهرستان کرج مشاهده کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از تعقیب خودرو مورد نظر در یک موقعیت مناسب آن را  با رعایت موازین شرعی و قانونی متوقف  و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مذکور یک عدد کیسه حاوی 50 کیلو 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در کف خودرو به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و به همراه متهمان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات