printlogo


 توقیف خودرو حامل بیش از 50 کیلو تریاک در البرز
 توقیف خودرو حامل بیش از 50 کیلو تریاک در البرز
کد خبر: 3433
با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 50 کیلو و 300 گرم ماده مخدر تریاک در منطقه انبار نفت توقیف و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.
به گزارش رمزگشانیوز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر از فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده مطلع شدند و دریافتند که نامبردگان به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک در حومه تهران تهیه کرده و قصد فروش مواد مخدر را به مشتریان خود در البرز دارند.

سرهنگ «علی عسکری» بیان داشت: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی منتهی به استان البرز و کنترل و پایش خودروهای عبوری در نهایت یک دستگاه خودرو پژو 405 را در موقعیت جاده انبار نفت، در ورودی شهرستان کرج مشاهده کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از تعقیب خودرو مورد نظر در یک موقعیت مناسب آن را  با رعایت موازین شرعی و قانونی متوقف  و در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مذکور یک عدد کیسه حاوی 50 کیلو 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در کف خودرو به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و به همراه متهمان دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/3433