جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشکین‌دشت با تخصیص ۸۰ میلیارد ریال

فرماندار فردیس اعلام کرد که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در بخش مشکین‌دشت فردیس نیازمند تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش رمزگشانیوز  «ابوالفضل اینانلو» روز چهارشنبه دربازدید ۶ پروژه نیمه تمام مشکین دشت فردیس استان البرز افزود: این پروژه‌ها شامل ساختمان آتش نشانی مهندسی زراعی، سالن ورزشی بعثت، خانه کشتی، بلوار ارتش، بلوار جهاد و جاده سلامت است که  با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات این پروژه‌ها از سوی شورای شهرمشکین دشت و  بودجه استانی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه  امروز بازدیدی از پروژه نیمه کاره ساختمان آتش نشانی در شهرک مهندسی زراعی مشکین دشت انجام شد، اظهار داشت: این مکان جزو اماکن فاقد دهیاری است که می‌شود از اعتبارات ارزش افزوده استفاده کرد.

وی افزود: سالن ورزشی در مشکین دشت در حال احداث است که مردم مشکین دشت می‌توانند از این امکانات بهره ببرند و در کنار آن پارکینگ خودرو های سنگین به مساحت ۷ هزار متر مربع پیش بینی شده است.

فرماندار فردیس گفت: امیدوارم با همت و پیگیری‌های شهرداری و شورای شهر مشکین دشت به نتیجه برسد تا پایان دوره شورا پروژه های نیمه کاره تکمیل و به بهره برداری برسد تا مردم مشکین دشت از خدمات بهره ببرند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات