printlogo


تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشکین‌دشت با تخصیص ۸۰ میلیارد ریال
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشکین‌دشت با تخصیص ۸۰ میلیارد ریال
کد خبر: 2924
فرماندار فردیس اعلام کرد که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در بخش مشکین‌دشت فردیس نیازمند تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار است.
به گزارش رمزگشانیوز  «ابوالفضل اینانلو» روز چهارشنبه دربازدید ۶ پروژه نیمه تمام مشکین دشت فردیس استان البرز افزود: این پروژه‌ها شامل ساختمان آتش نشانی مهندسی زراعی، سالن ورزشی بعثت، خانه کشتی، بلوار ارتش، بلوار جهاد و جاده سلامت است که  با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبارات این پروژه‌ها از سوی شورای شهرمشکین دشت و  بودجه استانی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه  امروز بازدیدی از پروژه نیمه کاره ساختمان آتش نشانی در شهرک مهندسی زراعی مشکین دشت انجام شد، اظهار داشت: این مکان جزو اماکن فاقد دهیاری است که می‌شود از اعتبارات ارزش افزوده استفاده کرد.

وی افزود: سالن ورزشی در مشکین دشت در حال احداث است که مردم مشکین دشت می‌توانند از این امکانات بهره ببرند و در کنار آن پارکینگ خودرو های سنگین به مساحت ۷ هزار متر مربع پیش بینی شده است.

فرماندار فردیس گفت: امیدوارم با همت و پیگیری‌های شهرداری و شورای شهر مشکین دشت به نتیجه برسد تا پایان دوره شورا پروژه های نیمه کاره تکمیل و به بهره برداری برسد تا مردم مشکین دشت از خدمات بهره ببرند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/2924