پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 در چهارمین شنبه جهادی کرج؛

پل یادگار امام افتتاح شد

شهردار کلانشهر کرج در مراسم افتتاح پل یادگار امام (ره) با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در کلانشهرها گره‌گشای ترافیک است، اظهار داشت: تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی در همه نقاط شهر و با هدف ساماندهی مشکلات و کاهش ترافیک انجام می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی کمالی‌زاده» در چهارمین شنبه هفته جهادی و آئین گشایش پل یادگار امام (ره) اجرای پروژه‌های عمرانی را خدمتی در مسیر رشد و پیشرفت شهر دانست و گفت: این پروژه تسهیل کننده راه دسترسی بین بلوار شهدای دانش‌آموز و یادگار امام (ره) است.

وی با بیان اینکه پل یادگار امام - مکمل زیرگذر آیت الله هاشمی- به درخواست شهروندان اجرایی شد، گفت: پیش از این شهروندان از طریق بلوار سرداران این مسر را طی می کردند که امید است با افتتاح این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و زمان مسافت این مسیر باشیم.

شهردار کرج احداث تقاطع‌های غیرهمسطح را راهکاری اساسی برای رفع مشکلات ترافیکی در کلانشهرها قلمداد کرد و آن را جزو اولویت‌های اصلی مدیریت شهری کرج دسته‌بندی کرد.

کمالی‌زاده از جذب  ۸۴ درصدی بودجه عمرانی شهرداری کرج سال گذشته خبر داد و آن را اتفاقی نادر در سطح کشور دانست.

وی همچنین از افتتاح ۲ پروژه استراتژیک در آینده نزدیک سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که بزرگراه شمالی به عنوان راه مواصلاتی ۱۴ استان با شهر تهران و تکمیل بخشی از پروژه قطار شهری علاوه بر جذب درآمد پایدار شهری سبب رضایت مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات