printlogo


 در چهارمین شنبه جهادی کرج؛
پل یادگار امام افتتاح شد
پل یادگار امام افتتاح شد
کد خبر: 1977
شهردار کلانشهر کرج در مراسم افتتاح پل یادگار امام (ره) با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در کلانشهرها گره‌گشای ترافیک است، اظهار داشت: تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی در همه نقاط شهر و با هدف ساماندهی مشکلات و کاهش ترافیک انجام می‌شود.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی کمالی‌زاده» در چهارمین شنبه هفته جهادی و آئین گشایش پل یادگار امام (ره) اجرای پروژه‌های عمرانی را خدمتی در مسیر رشد و پیشرفت شهر دانست و گفت: این پروژه تسهیل کننده راه دسترسی بین بلوار شهدای دانش‌آموز و یادگار امام (ره) است.

وی با بیان اینکه پل یادگار امام - مکمل زیرگذر آیت الله هاشمی- به درخواست شهروندان اجرایی شد، گفت: پیش از این شهروندان از طریق بلوار سرداران این مسر را طی می کردند که امید است با افتتاح این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و زمان مسافت این مسیر باشیم.

شهردار کرج احداث تقاطع‌های غیرهمسطح را راهکاری اساسی برای رفع مشکلات ترافیکی در کلانشهرها قلمداد کرد و آن را جزو اولویت‌های اصلی مدیریت شهری کرج دسته‌بندی کرد.

کمالی‌زاده از جذب  ۸۴ درصدی بودجه عمرانی شهرداری کرج سال گذشته خبر داد و آن را اتفاقی نادر در سطح کشور دانست.

وی همچنین از افتتاح ۲ پروژه استراتژیک در آینده نزدیک سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که بزرگراه شمالی به عنوان راه مواصلاتی ۱۴ استان با شهر تهران و تکمیل بخشی از پروژه قطار شهری علاوه بر جذب درآمد پایدار شهری سبب رضایت مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/1977