دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت بیش از ۳۰ درصد البرزی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از مشارکت ۳۰.۰۳۴ درصدی البرزی‌ها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی استانداری البرز نوشت: مرتضی ولی پوری افزود: این حضور ارزشمند، عظمت هرچه بیشتر ایران عزیز را به جهانیان نشان داد و با انسجام و وحدت روزافزون، پیشران حرکت سریع مدیران و مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان را رقم خواهد زد.
وی با اعلام اسامی منتخبین ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری البرز، بیان کرد: آیت‌الله "حسین ردایی" با کسب ۲۳۷ هزار و ۴۴۶ رأی و همچنین آیت الله" محمدرضا فلاح تفتی" با کسب ۱۹۲ هزار و ۵۵۹ رأی، منتخبین مردم استان شدند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین ادامه داد: براساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رأی صحیح صندوق‌ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رأی برای اولین کرسی از مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد انتخاب شد.
وی ادامه داد: "علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و "مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رأی ۲ نامزدی هستند که به مرحله دوم راه یافتند.
ولی پوری افزود: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ٢٤٩٠١ رأی، منتخب مردم این حوزه شد.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات