printlogo


مشارکت بیش از ۳۰ درصد البرزی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی
مشارکت بیش از ۳۰ درصد البرزی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی
کد خبر: 14508
رئیس ستاد انتخابات استان البرز از مشارکت ۳۰.۰۳۴ درصدی البرزی‌ها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.
البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی استانداری البرز نوشت: مرتضی ولی پوری افزود: این حضور ارزشمند، عظمت هرچه بیشتر ایران عزیز را به جهانیان نشان داد و با انسجام و وحدت روزافزون، پیشران حرکت سریع مدیران و مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان را رقم خواهد زد.
وی با اعلام اسامی منتخبین ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری البرز، بیان کرد: آیت‌الله "حسین ردایی" با کسب ۲۳۷ هزار و ۴۴۶ رأی و همچنین آیت الله" محمدرضا فلاح تفتی" با کسب ۱۹۲ هزار و ۵۵۹ رأی، منتخبین مردم استان شدند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز همچنین ادامه داد: براساس آمار نهایی انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ رأی صحیح صندوق‌ها، "علیرضا عباسی" با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رأی برای اولین کرسی از مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد انتخاب شد.
وی ادامه داد: "علی شیرین زاد" با کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رای و "مصطفی سعیدی سیرایی" با ٤٠ هزار و ٢٣٦ رأی ۲ نامزدی هستند که به مرحله دوم راه یافتند.
ولی پوری افزود: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ٢٤٩٠١ رأی، منتخب مردم این حوزه شد.






 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/14508