پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست با ورود به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سایت‌های مسکن مهر و نهضت ملی یاریگر مسئولان استان در به ثمر نشستن این خدمت ملی باشند.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی روز دوشنبه در کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز اظهار کرد: سهمیه این استان در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن، ۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است.
وی افزود: نکته قابل تامل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف؛ آب، برق و گاز است که امید می رود با تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.
افضلی تأکید کرد: در زمان حاضر سایت ۷۰ هکتاری ماهدشت و همچنین سایت های نظرآباد و فردیس نیازمند تامین خدمات زیربنایی است که باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد. 
وی یادآور شد: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سفر اخیر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید و بخش دیگری نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان می‌شود.
معاون امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: تعیین تکلیف و رفع مسائل زیرساختی و برخی مشکلات حقوقی، پرونده مسکن مهر البرز در تا پایان سال ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.




 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات