printlogo


ضرورت تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در البرز
ضرورت تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در البرز
کد خبر: 13341
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست با ورود به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سایت‌های مسکن مهر و نهضت ملی یاریگر مسئولان استان در به ثمر نشستن این خدمت ملی باشند.
البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی روز دوشنبه در کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز اظهار کرد: سهمیه این استان در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن، ۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است.
وی افزود: نکته قابل تامل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف؛ آب، برق و گاز است که امید می رود با تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.
افضلی تأکید کرد: در زمان حاضر سایت ۷۰ هکتاری ماهدشت و همچنین سایت های نظرآباد و فردیس نیازمند تامین خدمات زیربنایی است که باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد. 
وی یادآور شد: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سفر اخیر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید و بخش دیگری نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان می‌شود.
معاون امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: تعیین تکلیف و رفع مسائل زیرساختی و برخی مشکلات حقوقی، پرونده مسکن مهر البرز در تا پایان سال ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.




 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/13341