شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان البرز تشکیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تشکیل کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن برای شتاب‌بخشی در ساخت پروژه‌های مسکونی این استان خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ احمد افضلی روز دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح‌های مسکن در استان البرز افزود: اداره کل راه و شهرسازی، نماینده بانک مسکن از اعضای اصلی این کارگروه هستند.
وی بیان کرد: نشست‌های این کارگروه در راستای تأکید استاندار البرز به صورت تخصصی هر هفته برگزار می‌شود تا بتوان با رصد مسائل و مشکلات نسبت به تحقق سهم استان البرز در حوزه نهضت ملی مسکن اقدام کرد.
افضلی افزود: اهتمام دولت سیزدهم بر تکمیل و اتمام نهضت ملی مسکن است و در این راستا تمام مسئولان مرتبط با این موضوع باید نسبت به احصاء مسائل و مشکلات تا حصول نتیجه اقدام کنند.

پیش بینی ساخت ۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد در قالب مسکن حمایتی برای البرز 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز یادآورشد: در طرح نهضت ملی مسکن، برای استان البرز ۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد در قالب مسکن حمایتی دولت در مناطق شهری، باقت فرسوده و بازآفرینی شهری، مسکن خود مالکی در مناطق شهری و روستایی البرز تعریف شده است.
وی تأکید کرد: طرح‌های مسکن در این زمینه در جلسات تخصصی هفتگی به‌صورت مرتب رصد می‌شود.
در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح‌های مسکن در البرز هر یک از اعضا جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداختند.



 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات