یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح ویژه نظارتی اقلام پرمصرف ماه محرم در البرز

مدیر کل تعزیرات البرز از اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار کالاهای پرمصرف ماه محرم در این استان خبرداد و گفت: طی هفته جاری پرونده پنج واحد صنفی متخلف به این اداره ارجاع شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حجت اله هراتی» اظهار کرد: گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صمت، جهادکشاورزی و علوم پزشکی طی هفته جاری بیش از ۳۰ واحد صنفی عرضه اقلام پرمصرف را بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح تیم‌های نظارتی، قیمت کالاهای پرمصرف ماه محرم را در بازارهای استان البرز رصد شده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایت‌مندی مردم و تامین کالاهای مورد نیاز هیئت‌های مذهبی از اهداف برگزاری این طرح نظارتی است.

هراتی بیان کرد: گشت‌های نظارتی روزانه بر نحوه توزیع اقلام محرم برای استفاده نذورات شامل مواد پروتئینی ، قند، شکر، روغن، برنج، چای و ظروف یکبار مصرف در بازار نظارت می کنند.

وی افزود: بازرسان به محض مشاهده تخلف در این حوزه ها برای متخلفان پرونده تشکیل می‌دهند و به پرونده آنان در شعبه های تعزیرات حکومتی استان رسیدگی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش‌های خود را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات