printlogo


اجرای طرح ویژه نظارتی اقلام پرمصرف ماه محرم در البرز
اجرای طرح ویژه نظارتی اقلام پرمصرف ماه محرم در البرز
کد خبر: 11768
مدیر کل تعزیرات البرز از اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار کالاهای پرمصرف ماه محرم در این استان خبرداد و گفت: طی هفته جاری پرونده پنج واحد صنفی متخلف به این اداره ارجاع شد.
به گزارش رمزگشانیوز؛ «حجت اله هراتی» اظهار کرد: گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صمت، جهادکشاورزی و علوم پزشکی طی هفته جاری بیش از ۳۰ واحد صنفی عرضه اقلام پرمصرف را بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح تیم‌های نظارتی، قیمت کالاهای پرمصرف ماه محرم را در بازارهای استان البرز رصد شده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی اضافه کرد: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایت‌مندی مردم و تامین کالاهای مورد نیاز هیئت‌های مذهبی از اهداف برگزاری این طرح نظارتی است.

هراتی بیان کرد: گشت‌های نظارتی روزانه بر نحوه توزیع اقلام محرم برای استفاده نذورات شامل مواد پروتئینی ، قند، شکر، روغن، برنج، چای و ظروف یکبار مصرف در بازار نظارت می کنند.

وی افزود: بازرسان به محض مشاهده تخلف در این حوزه ها برای متخلفان پرونده تشکیل می‌دهند و به پرونده آنان در شعبه های تعزیرات حکومتی استان رسیدگی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش‌های خود را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

 
 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/11768