شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز:

استان البرز نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید انواع محصولات پروتئینی است

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری البرز این استان نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید انواع محصولات پروتئینی است،  گفت: میزان تولیدات فعلی گوشت مرغ پاسخگوی نیاز این استان نیست به طوری که این نوع گوشت از طریق سایر استانها تامین می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سیف اله اسداللهی چهارشنبه شب در نشست بررسی طرح احداث فارم یک میلیون قطعه ای مرغ گوشتی استان البرز که با حضور مدیران جهاد و بانک کشاورزی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به پایتخت و استقرار در محور مواصلاتی استان‌های مختلف، پذیرایی تعداد قابل توجهی مسافر بویژه در ایام تعطیلات و پایان هفته‌ها است که موجب تفاضای بیشتر مردم می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکیدکرد: بنابراین این استان نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید انواع محصولات پروتئینی است که در این زمینه احداث فارم یک میلیون قطعه‌ای مرغ گوشتی در البرز کلید خورد.

اسداللهی خاطر نشان‌کرد: احداث این واحد بزرگ می‌تواند حجم تولید استان البرز را ۲ برابر کرده و تا حدودی تقاضای بازار را پوشش دهد.

در این نشست بررسی طرح احداث فارم یک میلیون قطعه ای مرغ گوشتی استان البرز مقرر شد با فاز بندی پروژه به چهار قسمت ۲۵۰ هزار قطعه ای و تامین سهم ۲۰ درصدی توسط سرمایه گذار، بانک کشاورزی استان نیز با نگاه ویژه تسهیلات مورد نیاز را تامین کند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات