چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون هماهنگی امو‌ر عمرانی استانداری البرز تأکید کرد: پرونده ساختمان‌های ناایمن پس از صدور سه اخطار به دادستانی ارجاع می‌شود در این راستا شهرداری‌های استان مکلف به ثبت اطلاعات ساختمان‌های ناایمن در سامانه منتاک هستند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز به منظور شرکت در آیین تجلیل از کارگران در یک مجتمع تولیدی و صنعتی خبر داد.
منابع آگاه رسانه ای از دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با مقامات فرانسه و انگلیس در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه هفته جاری و گفتگو درباره برجام خبر می‌دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه بیشترین عامل آلودگی هوا در سطح شهرها منابع متحرک هستند از  اجرایی شدن طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل از فردا در شهرستان های کرج و فردیس خبر داد. 
دبیر جشنواره ملی امیرکبیر با اشاره به تجلیل از ۸ برگزیده این جشنواره گفت: امید است جشنواره امیرکبیر در سالهای آتی با کیفیت و وسعت بالاتری برگزار شود.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی سیزدهم دی ماه سالروز فرارسیدن شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تمام توان در مقابل ساخت و ساز غیرمجاز ایستاده ام و بر این باورم که باید زمین را به عنوان گنجینه ای ارزشمند برای مردم حفظ کنیم.
بخشدار مرکزی ساوجبلاغ بر جدیت در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته جناب آقای محسن فخری‌زاده، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت و همچنین لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این شهید تأکید کردند.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا برای ۴۶ شهرستان دیگر نیز اعمال محدودیت در فعالیت رسته‌های شغلی دو، سه و چهار قرار گرفتند که شهرستان نظرآباد در استان البرز نیز جزو آنها است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: حجم اراضی آزادسازی شده از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 2200 هکتار است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج از رفع تصرف  3300 متر از اراضی ملی شهرستان کرج خبر داد.
  رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران تلفنی که با تماس با شهروندان و معرفی خود به عنوان پزشک معالج بستگان آن‌ها، اقدام به کلاهبرداری تلفنی می‌کردند، خبر داد.