چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز :

قطار شهری کرج آبروی استان البرز است

استاندار البرز با تأکید براستفاده از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای بهره‌برداری از پروژه قطار شهری کرج گفت: این پروژه از جمله مصوبات سفر استانی رییس جمهور است که به جد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت خط ۲ قطار شهری این کلانشهر، اظهار داشت: پروژه قطار شهری کرج باید در این دوره از شورا به بهره برداری برسد بنابراین در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

وی در این بازدید با قدردانی از تلاش شورا و شهرداری خاطر نشان کرد: قطار شهری کرج آبروی استان است و باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت تکمیل و بهره برداری از این پروژه قدم برداشت.

عبداللهی، مترو و کنارگذر شهید سلیمانی را ۲ پروژه مهم استان برشمرد و یادآور شد: با بازدیدهای هفتگی روند پیشرفت این دو پروژه مهم بررسی و مشکلات آنها رفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اجرای پروژه منطبق با برنامه زمان‌بندی، خواستار افزایش سرعت پیشرفت پروژه شد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به محل دپو قطار شهری کرج در زمین دانشگاه خوارزمی، گفت: احداث محل دپو در زیرِ زمین بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر است و می‌تواند کار بهره‌برداری از پروژه را چندسال به عقب اندازد.

عبداللهی بیان داشت: محل دپو قطار شهری باید بر روی زمین دنبال شود که این موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد.

وی یادآورشد: احداث هر یک کیلومتر قطار شهری قریب  به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که این موضوع برای شهری مثل کرج و درآمدهای آن، محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است.

استاندار البرز گفت: بر این اساس با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از طریق یکسری پروژه‌های اقتصادی منابع مورد نیاز مالی پروژه مذکور تأمین می شود.

انتهای پیام/
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات