شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ربیعی: علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب نیز رصد می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز همزمان با هفته عفاف و حجاب در بازدید میدانی از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در سطح شهرستان کرج بر لزوم مناسب ارائه اقلام و محصولات مرتبط با حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «رامین ربیعی» در این بازدید که معاونین امور بازرگانی، نظارت و بازرسی و حراست وی را همراهی می‌کردند، مسائل و مشکلات تامین و روند عرضه مناسب محصولات حوزه عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به برخی از مصوبات ستاد عفاف و حجاب استان البرز در خصوص لزوم همکاری تولید کنندگان و عرضه کنندگان در تامین نیاز بازار و کالاهای مناسب شئون اسلامی شهروندان البرزی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان مسئول و ناظر در حوزه تولید و اصناف با جدیت تمام تحقق اهداف ستاد را دنبال خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب نیز رصد می‌شود.

ربیعی گفت: خوشبختانه هر دو بخش تولید صنفی و صنعتی استان در حوزه پوشاک پای کار آمده‌اند و شاهد همکاری گسترده اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان های استان و همچنین اتحادیههای صنفی همچون اتحادیه پوشاک و خیاطان در این حوزه هستیم و جای امیدواری است به زودی شاهد تحول جدی در این بخش باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز نیز با همکاری سایر دستگاه‌های ناظر در حوزه عفاف و حجاب، روند تامین و عرضه محصولات مرتبط را مورد توجه قرار خواهد داد و تلاش داریم رضایت مصرف‌کنندگان به شکل مناسبی تامین شود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات