شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد:

اثرگذاری بالای مشارکت بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه درمان البرز

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در مورد مشارکت فعالان اقتصادی در طرح های خیر‌خواهانه حوزه سلامت گفت: مشارکت بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور موثر است‌.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «یداله مالمیر» در دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، بیان کرد:

هدف از برگزاری چنین همایش هایی تقویت مشارکت های اجتماعی با استفاده از شناسایی و جهت دهی به ظرفیت های خیرین سلامت است.

وی با اشاره بر اهمیت تقویت تعامل و همکاری میان نهادهای دولتی و غیردولتی البرز در بهبود شرایط مراکز درمانی استان گفت: یک هدف مهم فرهنگ سازی در جهت تشویق و ترغیب آحاد مردم برای مشارکت در  گسترش فعالیت خیرخواهانه در حوزه سلامت است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه بر همکاری اتاق بازرگانی البرز و خیرین حوزه سلامت برای بهبود خدمات بهداشتی - درمانی به ویژه خدمت رسانی در بیمارستان ها به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری خیرین یاری دهنده حوزه سلامت به ویژه در شرایط کرونایی حال حاضر جامعه افزود: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند در تامین زیرساخت های حوزه سلامت قدم بر دارد، مشارکت خیرین بخش خصوصی برای پیشرفت کشور در این زمینه و کاهش مشکلات بهداشتی- درمانی بسیار موثر است.

به گفته مالمیر با توجه به گستردگی کار در حوزه سلامت، با مشارکت تمامی گروه ها و سازمان های مردم نهاد و حضور شایسته فعالان بخش خصوصی اقدامات موثری در زمینه احداث بیمارستان های جدید و خرید تجهیزات پزشکی برداشته می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم برای دعوت از خیرین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی حوزه سلامت در البرز و پیشبرد اقدامات لازم برای حضور در همایش مذکور که قرار است تا کمتر از یکماه دیگر برگزار شود، در حال انجام است.  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات