شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم ثبت نام ۳۰۰ هزار سهامدار عدالت البرزی در سامانه سجام

 مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز گفت: ۵۸۰ هزار سهامدار عدالت غیر مستقیم در این استان داریم که از این تعداد ۳۰۰ هزار نفر تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند.

به گزارش رمزگشانیوز «ابوالفضل فلاح» با بیان اینکه حدود ۴۶ درصد از سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت در این استان تاکنون در سامانه سجام ثبت نام کردند، افزود: مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت های سرمایه گذاری استان ها با دستور انتخاب اعضای هیات مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس  آن دسته از سهام داران غیر مستقیم سهام عدالت و همچنین سایر افرادی که سهام این شرکت ها را از بازار سرمایه خریداری کرده و دارای سهام در یکی از شرکت های سرمایه گذاری استانی هستند، برای شرکت در این انتخابات می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) اقدام کنند.

فلاح گفت: انتظار ما از سهامداران مشمول این است که با اهتمام کامل نسبت به مشارکت و حضور در این مجامع زمینه انتخاب مدیران دلسوز، کارآمد و پاسخگو برای صیانت و ارتقای ارزش دارایی های مالی آن شرکت ها را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: این مجامع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه الکترونیکی یکسانی در تمام استان های کشور برگزار که به همین منظور نیز از کلیه مشمولان سهام عدالت به روش غیر مستقیم دعوت به عمل می آید که برای تعیین سرنوشت مدیریت دارایی های خود در تاریخ هایی که در آینده نزدیک اطلاع رسانی می شود مشارکت نمایند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی البرز خاطر نشان کرد: همچنین پرداخت سود، نقل و انتقال سهام و عضویت در هیات مدیره و شرکت در مجامع سرمایه گذاری منوط به ثبت نام در سامانه سجام است.
انتهای
پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات