پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از اقدامات موفق پیشگیرانه استان البرز

داراب خانی گفت: قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از اقدامات موفق پیشگیرانه کارکنان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز با اهداء لوح سپاس، تقدیر کرد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، در نشستی که به ریاست جعفر داراب خانی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز و با حضور کارکنان این معاونت برگزار شد، از اقدامات مؤثر و کارامد حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

«داراب خانی» در این جلسه با اهداء لوح سپاس دکتر مسعودی فر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به کلیه کارکنان مجموعه ی متبوع خود، اظهار کرد: تحقق اهداف عالی نظام پیشگیری از وقوع جرم، نیازمند فکر روشن، عزم راسخ، اراده ی استوار و شجاعت و اخلاص است که بحمدلله با این پشتوانه، در سال 99 طی 4 نوبت از اقدامات موفق پیشگیرانه ی استان البرز توسط مدیران ارشد کشوری تقدیر شد.

وی یادآور شد: برقراری تعامل منطقی و مطلوب با ادارات و نهادهای اجرایی در چارچوب مقررات؛ همکاری مؤثر در اجرای برنامه های پیشگیری از جرم، احصاء تکالیف و وظایف معاونت در سند تحول قضایی، پیشنهاد برنامه های عملیاتی «دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه» و کاهش قابل ملاحظه برخی جرایم و آسیب های اجتماعی در البرز، نمونه ای از توفیقات حاصل شده توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز بود که داراب خانی به آن ها اشاره کرد.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز افزود: با توجه به گستردگی مفهوم و کارکرد پیشگیری در حوزه­ های مختلفِ فرهنگی و اجتماعی، وضعی و انتظامی، قضایی، مردمی، اطلاع­رسانی، پژوهشی و...؛ برای سال 1400 نیز حدود و ثغور و نقشه راه به درستی تبیین و ترسیم شده و با بهره­ گیری از کلیة ظرفیت های موجود، برای کنترل و کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است پیشتر، از زحمات و اقدامات پیشگیرانة ریاست کل دادگستری استان البرز و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز توسط معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و مدیران ستادی تقدیر شده بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات