شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی نخستین پارک علم و فناوری بخش کشاورزی در استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از پیگیری برای راه اندازی اولین پارک علم و فناوری بخش کشاورزی در استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  ؛ «عبدالله مخبر» امروز در نشستی که با حضور وزیر علوم در استان البرز برگزار شد، اظهارداشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های ویژه در حوزه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از محصولات مورد نیاز کشاورزی در کشور در استان البرز تامین می‌شود، افزود: باید برای بهبود بیشتر این روند‌ کارهای مختلفی صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از پیگیری برای اخذ مجوز اولین پارک تخصصی علم و فناوری بخش کشاورزی در استان البرز خبر داد و بیان کرد: با تحقق این مهم گامی موثر در زمینه هرچه علمی تر شدن این فعالیت‌ها در استان می‌شود.

مخبر با بیان اینکه در حال تهیه اطلس سرمایه گذاری کشاورزی در استان البرز هستیم، تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌های موجود و جذب سرمایه گذار می‌توانیم در آینده شاهد توسعه قابل توجهی در این حوزه باشیم.

وی از دیگر برنامه‌های اصلی این سازمان در استان البرز خاطر نشان کرد: هوشمند سازی نظارت در بحث تغییر کاربری است و تقویت ارتباط بهتر و بیشتر بامراکز علمی و آموزشی از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات