سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطار ملی طی هفته‌های آتی وارد خطوط مترو می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از پیشرفت ۸۵ درصدی تولید قطار ملی تولید داخل کشور خبر داد و با بیان اینکه این قطار طی هفته‌های آتی وارد چرخه خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، اظهار امیداوری کرد: با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.

فناوری- رمزگشانیوز؛ روح الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر با بیان اینکه، پنج شرکت دانش بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد انشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده‌اند، افزود: این قطار ملی هفته گذشته همه آزمون‌های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تاکید کرد: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه‌های مترو برای خدمات‌رسانی به شهروندان است.
دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: این قطار ظرف یکی دو هفته آینده به‌صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.
وی با بیان اینکه این قطار طی هفته‌های آتی وارد چرخه خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، اظهار امیداوری کرد: با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی‌سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات