پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان در شهرستان کرج انتخاب شد

رییس اداره اجتماعی فرهنگی فرمانداری کرج از انتخاب رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «سید علیرضا موسوی» با اعلام این خبر گفت : در جلسه کمیته طرح ملی سامان فرمانداری ویژه شهرستان کرج، «حسن ملاولی» مدیر فرهنگی ناحیه سپاه امام حسین کرج با نظر اکثریت نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان کرج، به عنوان رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان انتخاب شد.

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تشریح اهداف، وظایف و روند تشکیل این خانه به عنوان یکی از زیرگروه‌های شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مشارکت همه شهروندان در حوزه سلامت از ضروریات جامعه است و باید دست در دست یکدیگر در جهت ارتقای سلامت شهرستان تلاش کنیم.

وی گفت: حضور مشارکتی شهروندان در جنگ تحمیلی و اخیر در قالب قرارگاه‌های محله محور مقابله با ویروس کرونا یکی از نمونه‌های بی‌نظیری است که نشان داد پیروزی بر دشمن و امنیت می‌تواند ثمره اتحاد و مشارکت‌های آحاد جامعه باشد.

موسوی با اشاره به اینکه فرهنگ صحیح سلامت و سبک زندگی سالم  نقش مهمی در زندگی شهروندان دارد، گفت: مسئله‌ سلامتی مردم چیزی است که همواره مورد تاکید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج است و در این خصوص نباید با هیچکس تعارف و تسامح نمود.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی شهروندان و قرارگاه‌های محله محور طرح حاج قاسم سلیمانی افزود: این انتخاب در حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، نماینده علوم پزشکی و نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات و سازمان‌های مردمی مرتبط انجام شد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات