printlogo


رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان در شهرستان کرج انتخاب شد
رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان در شهرستان کرج انتخاب شد
کد خبر: 3910
رییس اداره اجتماعی فرهنگی فرمانداری کرج از انتخاب رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان شهرستان کرج خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز  «سید علیرضا موسوی» با اعلام این خبر گفت : در جلسه کمیته طرح ملی سامان فرمانداری ویژه شهرستان کرج، «حسن ملاولی» مدیر فرهنگی ناحیه سپاه امام حسین کرج با نظر اکثریت نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات دولتی شهرستان کرج، به عنوان رییس خانه مشارکت‌های مردمی طرح سامان انتخاب شد.

دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تشریح اهداف، وظایف و روند تشکیل این خانه به عنوان یکی از زیرگروه‌های شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مشارکت همه شهروندان در حوزه سلامت از ضروریات جامعه است و باید دست در دست یکدیگر در جهت ارتقای سلامت شهرستان تلاش کنیم.

وی گفت: حضور مشارکتی شهروندان در جنگ تحمیلی و اخیر در قالب قرارگاه‌های محله محور مقابله با ویروس کرونا یکی از نمونه‌های بی‌نظیری است که نشان داد پیروزی بر دشمن و امنیت می‌تواند ثمره اتحاد و مشارکت‌های آحاد جامعه باشد.

موسوی با اشاره به اینکه فرهنگ صحیح سلامت و سبک زندگی سالم  نقش مهمی در زندگی شهروندان دارد، گفت: مسئله‌ سلامتی مردم چیزی است که همواره مورد تاکید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج است و در این خصوص نباید با هیچکس تعارف و تسامح نمود.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی شهروندان و قرارگاه‌های محله محور طرح حاج قاسم سلیمانی افزود: این انتخاب در حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، نماینده علوم پزشکی و نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات و سازمان‌های مردمی مرتبط انجام شد.

انتهای پیام/ 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/3910