جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

استقرار پلیس در 24 نقطه از محورهای ورودی و خروجی البرز

فرمانده انتظامی البرز از استقرار نیروهای پلیس در 24 نقطه از محورهای ورودی و خروجی استان برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» در خصوص استقرار پلیس در محورهای ورودی و خروجی استان البرز، گفت: به منظور قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا و تضمین سلامت شهروندان، پلیس در کنار سایر دستگاه ها برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پای کار است.

وی با بیان این که تردد خودروها در ساعت ممنوعیت به وسیله دوربین‌های هوشمند رصد می شود، افزود: خوشبختانه مردم فهیم استان البرز همکاری مطلوبی با عوامل اجرایی داشته اند و بیش از 90 درصد مردم و صنوف محدودیت‌ها را رعایت می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به استقرار پلیس در 24 نقطه از محورهای ورودی و خروجی استان البرز گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، از ورود یک هزار و 584 خودرو با پلاک غیر بومی به استان البرز جلوگیری شده و 448 خودرو هم به دلیل نقض محدودیت ها جریمه 500 هزار تومانی شده اند.

سردار محمدیان با بیان این که در سطح شهرها نیز 78 تیم پلیس در حال سرکشی از نحوه اجرای طرح توسط صنوف هستند، ادامه داد: در اجرای این طرح تاکنون از 3 هزار و 329 واحد صنفی بازدید به عمل آمده و برای 421 واحد اخطاریه صادر و 40 واحد صنفی هم به دلیل نقض محدودیت های کرونایی پلمب شده اند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به این که مرحله اول رویکرد پلیس تذکردادن به افراد ناقض محدودیت ها است، بیان کرد: در اجرای طرح محدودیت کرونایی، به 2 هزار و 129 واحد صنفی و  بیش از 15 هزار شهروند تذکر زبانی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده است.

سردار محمدیان در پایان ضمن تقدیر از مردم فهیم استان برای همکاری با مسئولان برای قطع زنجیره بیماری کرونا، گفت: با توکل به خداوند متعال و همکاری مردم و مسئولان، بر این ویروس منحوس پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات