شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

صادرات موتور محرکه اقتصاد ایران اسلامی 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در پیامی فرارسیدن 29 مهرماه روز ملی صادرات را تبریک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز در متن «نادر ثناگو مطلق» آمده است روز ملی صادرات در واقع فرصتی برای بررسی راهکارها، شناخت تنگناها و تبادل نظرات است تا بتوان موانع پیش روی این بخش حیاتی به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور را هر چه بیشتر از میان برداشت.

وی اضافه کرد: همچنین در روزهایی که کشورمان با شدیدترین تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان این مرز و بوم مواجه شده استفاده از ظرفیت های داخلی و رفع موانع پیش پای صادرکنندگان می تواند علاوه بر توسعه صادرات غیر نفتی معضل بیکاری را نیز در جامعه کاهش دهد.

ثناگو مطلق گفت: در واقع اهمیت دادن هر چه بیشتر به این بخش می تواند بار دیگر خون را در رگ های حیات اقتصاد ایران به جریان درآورد.

وی با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به تولید کیفی کالاهای ایرانی با هدف رقابت در بازارهای جهانی عنوان کرد: با تکیه بر خط مشی اقتصاد مقاومتی و با وجود تحریم های ناجوانمردانه، اما امروز ایران اسلامی توانسته به پیکار این تحریم ها رفته و در بسیاری از بخش ها به رقیب جدی برای آنان که رویای از پا در آوردن اقتصاد ایران اسلامی را در سر می پرورانند تبدیل شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه ضمن تبریک 29 مهرماه روز ملی صادرات خاطر نشان کرد: از تلاش های ستودنی و مجاهدانه فعالان عرصه صادرات که در جهت بلندآوازه ساختن نام ایران اسلامی در بازارهای خارجی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده تقدیر کرده و موفقیت و سلامتی این حماسه سازان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات