شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 تاثیر محسوس افتتاح آزادراه تهران- شمال بر بار ترافیکی

پاسگاه پلیس راه لانیز- کندوان افتتاح شد

جانشین پلیس راهور ناجا به تاثیر محسوس افتتاح آزادراه تهران- شمال بر بار ترافیکی در استان های تهران و البرز اشاره کرد و گفت: اتمام عملیات عمرانی این آزاد راه در بی نیاز شدن از محدودیت ترافیکی موثر است.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «سید تیمور حسینی» به مناسبت هفته نیروی انتظامی در افتتاحیه پاسگاه پلیس لانیز-کندوان گفت: منطقه یک آزاد راه تهران - شمال دارای ۲ پاسگاه پلیس راه که یک پاسگاه در حوزه استحفاظی تهران بزرگ و یک پاسگاه لانیز - کندوان است که امروز به بهره برداری رسید و در حوزه استحفاظی استان البرز بوده که به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: منطقه یک آزاد راه به طول حدود ۳۴ کیلومتر تاثیرات بسیار مثبتی در تردد استان های تهران و البرز به سمت استان مازنداران در محور چالوس داشته و آمارها نشان می دهد در اوج ترددها، روزانه تردد بیش از ۵۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه در آزاد راه را به ثبت رسانده ایم.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این که عملیات اجرایی منطقه 2 هم در دست اقدام است، افزود: مسئولان در تلاش هستند تا اواسط سال  ۱۴۰۰ بتوانند مسیر رفت منطقه ۲ را هم تحویل بدهند، به عبارتی وقتی مردم از تهران وارد یک محدوده آزاد راهی می شوند تا پل زنگوله این شرایط می تواند ادامه داشته باشد و این موضوع کمک شایانی در بی نیاز شدن از محدودیت های ترافیکی برای ما خواهد داشت.

این مسئول در پایان گفت: در بسیاری مواقع در ایام خاص به دلیل حجم بالای تردد مجبور به یک طرفه کردن محور کرج - چالوس شدیم که مشکلات زیادی برای مردم به ویژه افراد بومی این محور داشته است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات