شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف 376 کیلو هروئین جاساز از خودرو تریلر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان از کشف 376 کیلو ماده مخدر هروئین از یک دستگاه خودرو تریلر در محور  چابهار - اصفهان، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و اصفهان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، محرز شد که فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از عناصر اصلی در جنوب شرق کشور تهیه و قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان خود در استان البرز را دارد.

وی گفت: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته محرز شد که سوژه مورد نظر با یک دستگاه خودرو تریلر به سمت استان اصفهان در حال حرکت است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای اصلی این استان اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کرده که در نهایت خودرو تریلر مورد نظر در محور چابهار-اصفهان مشاهده و به صورت نامحسوس تحت تعقیب ماموران، قرار گرفت.

سردار محمدیان افزود: ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن 350 بسته مواد مخدر هروئین به وزن 376 کیلو که به صورت ماهرانه ای در کف تریلر جاسازی شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر شد .

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات