printlogo


کشف 376 کیلو هروئین جاساز از خودرو تریلر در عملیات مشترک پلیسی
کشف 376 کیلو هروئین جاساز از خودرو تریلر در عملیات مشترک پلیسی
کد خبر: 3133
فرمانده انتظامی استان از کشف 376 کیلو ماده مخدر هروئین از یک دستگاه خودرو تریلر در محور  چابهار - اصفهان، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و اصفهان خبر داد.
به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، محرز شد که فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از عناصر اصلی در جنوب شرق کشور تهیه و قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان خود در استان البرز را دارد.

وی گفت: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته محرز شد که سوژه مورد نظر با یک دستگاه خودرو تریلر به سمت استان اصفهان در حال حرکت است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای اصلی این استان اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کرده که در نهایت خودرو تریلر مورد نظر در محور چابهار-اصفهان مشاهده و به صورت نامحسوس تحت تعقیب ماموران، قرار گرفت.

سردار محمدیان افزود: ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن 350 بسته مواد مخدر هروئین به وزن 376 کیلو که به صورت ماهرانه ای در کف تریلر جاسازی شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر شد .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/3133