جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به دلیل اشتباه محاسباتی رخ داد؛

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در نظرآباد

رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد که بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی در نظرآباد ۲ سرنشین آن مصدوم شدند.

به گزارش رمزگشانیوز  دکتر «مهرداد بابایی» روز جمعه گفت: این حادثه ساعت ۸:۰۸ امروز به اورژانس البرز اعلام شد که مصدومان با بالگرد امدادی اورژانس به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافتند.

وی افزود: این هواپیمای آموزشی تک موتوره در اطراف فرودگاه آزادی نظرآباد سقوط کرد و ۲ مرد سرنشین این هواپیمای فوق سبک آموزشی به شدت دچار آسیب شدند.

همچنین دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز گفت: اشتباه محاسباتی علت سقوط هواپیمای آموزشی در شهرستان نظرآباد اعلام شده است.

«محمدرضا فلاح‌نژاد» افزود: خلبان این هواپیمای آموزشی تک موتور با کارآموز خود به دلیل اشتباه محاسباتی به تپه مجاور فرودگاه آزادی نظرآباد برخورد داشت.

فلاح نژاد گفت: این هواپیما هنگام برخاستن در مجاورت فرودگاه آزادی نظرآباد که در روستای صالحیه است به تپه برخورد کرده است.

وی یاد آورشد: فعالیت فرودگاه آزادی نظرآباد در زمینه اجاره هواپیماهای تفریحی است که محدوده پرواز هواپیماهای این فرودگاه استان البرز است که در برخی از موارد به سمت استان گیلان و سایر استان‌ها نیز می‌روند .

بر اساس آمار سال ۹۵ نیز ۲ حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در این فرودگاه رخ داد.

انتهای پیام/


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات