جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در سال جهش تولید رقم خورد

جذب 1500نفر در شهرک‌های صنعتی استان البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز اعلام کرد که در سال جهش تولید با حمایت مسئولان استان البرز  یک هزار و٥٠٠ نفر در شهرک‌های صنعتی استان البرز جذب بازار کار شدند.

به گزارش رمزگشانیوز  «علی مهدی پور» ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به اعمال معافیت شعاع ١٢٠ کیلومتری برای شهرک صنعتی اشتهارد و همچنین قرارگیری شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر در محدوده مناطق کمتر توسعه یافته، بیشترین سرمایه‌گذاری در این ۲ شهرک بوده است .

وی اضافه کرد: در سال جهش تولید با حمایت مسئولان استان البرز  یک هزار و ٥٠٠ نفر در شهرک‌های صنعتی استان البرز جذب بازار کار شدند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر حمایت از تولید و توسعه اشتغال در استان است افزود: همچنین در همین مدت ٥٦ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی یک هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان البرز به بهره‌برداری رسیده است.

اکنون این استان دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و طبق آخرین  بررسی‌ها ۷۰ درصد آنها فعال و مابقی نیمه فعال هستند.

استان البرز دارای ۱۳ شهرک و منطقه صنعتی دولتی و خصوصی است که عملیات ساخت سه شهرک صنعتی دیگر نیز در حال انجام است.

از مجموع کل واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز حدود سه هزار واحد تولیدی آنها کوچک و با اشتغالزایی کمتر از ۵۰ نفر راه اندازی شده‌اند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات