جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 کسب رتبه اول مخابرات البرز در ارائه شبکه

مدیر مخابرات منطقه البرز در آئین افتتاحیه ۲۷ پروژه ارتباطی همزمان با هفته دولت گفت: این منطقه موفق به کسب رتبه اول در شاخص کیفی ارائه شبکه و نیز رتبه برتر شاخص ارائه خدمات در امور مشتریان در بین ۳۱ استان کشور شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این مراسم که با حضور مدیر منطقه، سرپرست معاونت شبکه و مدیران ستادی به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شد، «حمید همت‌زاده» گفت: با هدف توسعه شبکه و بهبود کیفی و کمی خطوط ارتباطی استان 27 پروژه ارتباطی در سطح استان به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال شامل ۱۳ دستگاه onu   ، ۶ دستگاه mdu ، ۵ سایت wifi  و ۳ عدد olt  راه‌اندازی می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه البرز افزود: خوشبختانه این منطقه موفق به کسب رتبه اول در شاخص کیفی ارائه شبکه و نیز رتبه برتر شاخص ارائه خدمات در امور مشتریان در بین ۳۱ استان کشور شد. همچنین مخابرات منطقه البرز بر اساس آمار و بررسی‌های صورت گرفته در شاخص IdI رتبه خوبی را داراست که این شاخص سه ویژگی مهارت در استفاده از تکنولوژی، دسترسی به خدمات و میزان استفاده را شامل می‌شود.

همت‌زاده در ادامه تصریح کرد: مخابرات منطقه البرز در سال  ۹۸ اقدام به دایر نمودن ۴۵هزار خط ثابت تلفن و ۳۶ هزارپورت   ADSL  ، ۸۹۲ پورت VDSL  و ۱۷۰۲  پورت   ftth نمود و هدف‌گذاری ما برای سال ۹۹ افزایش ۳۸ هزار خط ثابت، ۳۹ هزار مشترکADSL  ، ۳ هزار مشترک VDSL و نیز بیش از ۷هزار مشترک FTTH است که خوشبختانه تا کنون موفق به اجرای نزدیک به ۴۰درصد این اهداف شده‌ایم.

وی اظهار داشت: در سال جاری در شورای برنامه‌ریزی کلانشهرهای کشور، راه‌اندازی و نصب ۵ میلیون پورت مخابرات برای کلانشهرها برنامه‌ریزی و ابلاغ شده است که از این میزان ۵۰ هزار پورت VDSL و ۸ هزار پورت FTTH سهم  کلان شهر کرج بوده که بودجه لازم مصوب و طرح مذکور در حال اجرا است.

مدیر مخابرات منطقه البرز اضافه کرد: در راستای توسعه زیر ساخت‌های مخابرات این استان از ابتدای سال جاری تاکنون  بیش از۲۰کیلومتر کابل ‌شی فیبر نوری در مناطق شهری و روستایی انجام شده و طبق برنامه  ۵۰ کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال جاری به این میزان اضافه خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات