جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهزاد پرویزی:

سرپرستی بانک‌ها جهت اخذ مجوز شعب جدید اقدام نمایند

جلسه هماهنگی شورای بانک‌های شهرستان فردیس به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس در سالن اجتماعات برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  جلسه هماهنگی شورای بانک‌های فردیس به ریاست «بهزاد پرویزی» - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس - و با حضور مسئولین بانک‌های سطح شهرستان با محوریت ارائه گزارش عملکرد بانک‌ها و با هدف بررسی مشکلات ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در سالن اجتماعات فرمانداری فردیس برگزار شد.

پرویزی پس از استماع گزارش‌ها مربوط به نحوه عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات خورد و کلان و میزان همکاری با واحدهای صنعتی و تولیدی، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بانک‌ها در خدمت رسانی به مردم به ویژه با توجه به شرایط کرونایی موجود گفت: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی و تراکم بالای جمعیت فردیس نقش بانک‌ها بسیار پررنگ و حساس می‌باشد و بانک‌ها باید با هماهنگی هرچه بیشتر جهت برطرف نمودن شکاف‌های موجود و توزیع عادلانه و سهل‌الوصول تسهیلات برای مردم و صنعتگران در سطح شهرستان فردیس اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی عنوان کرد: با توجه به ویرانی بخشی از شعبات در اغتشاشات آبان ماه، تعداد شعب بانک‌ها در سطح شهرستان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست؛ لذا ارائه خدمت‌رسانی به مردم با مشکل روبرو شده و شایسته است با توجه به درخواست مردم برای رفع دغدغه ولی‌نعمتان، سرپرستی بانک‌ها هرچه سریع‌تر جهت اخذ مجوز استقرار، نصب و بازگشایی شعب اقدام نمایند.

معاون فرماندار همچنین با توجه به وجود تنها یک شعبه پست بانک مستقر در شهر مشکین‌دشت پیشنهاد استقرار شعبه دیگری در فردیس را عنوان نمود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات