ارتقای مدارس غیردولتی به سطح تراز سند تحول بنیادین طی سه سال آینده
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به تدوین دستورالعملها باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود، گفت: مدارس غیردولتی باید تا سه سال آینده به سطح مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارتقا یابند.
آموزش و پرورش- رمزگشانیوز؛ وزارت آموزش و پرورش نوشت: احمد محمودزاده با اشاره به اهمیت تدوین دستورالعمل و بخشنامههای سازمان در چارچوب اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاستهای نظام تعلیم و تربیت کشور و برنامه هفتم پیشرفت، اظهار کرد: همگی برنامههای ما باید به گونه ای طراحی شود که منجر به عدالت آموزشی و پرورشی و ارتقای کیفیت دستگاه آموزش و پرورش کشور شود.
وی با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی یک سازمان راهبردی است و طبق نقشه راه سند تحول بنیادین، وظایف نظارت، تنظیم گری، تسهیل گری و اجرای برنامههای مشترک با سایر معاونت های تخصصی را به شکل جدی دنبال میکند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخشنامههای ارسالی به استانها باید ساده، روان، صریح و شفاف باشد، تصریح کرد: شفافیت و انطباق با قوانین مهمترین نکات در تدوین دستورالعملهای ارسالی از سوی سازمان است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در تدوین دستورالعملها باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود، گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی از سیاستهای جدی این سازمان است و مدارس ما باید تا سه سال آینده به سطح مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارتقا یابند.
معاون وزیر آموزش و پرورش نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی را از دیگر برنامه های مهم این سازمان دانست و افزود: در مبحث نظارت تمام شاخصهای آموزشی و تربیتی، ایمنی و سلامت فضا، نوآوری و خلاقیت، شاخصهای عملکرد و انطباق با قوانین و شاخصهای اداری و مالی باید به دقت سنجیده شود و در نظارت باید توجه داشته باشیم که اقدامات خوب و مبتکرانه مدارس و مراکز غیر دولتی نیز ارزیابی شود و با تخلفات احتمالی نیز مطابق با قانون برخورد شود.
وی با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر اجرای برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی یک سازمان راهبردی است و طبق نقشه راه سند تحول بنیادین، وظایف نظارت، تنظیم گری، تسهیل گری و اجرای برنامههای مشترک با سایر معاونت های تخصصی را به شکل جدی دنبال میکند.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخشنامههای ارسالی به استانها باید ساده، روان، صریح و شفاف باشد، تصریح کرد: شفافیت و انطباق با قوانین مهمترین نکات در تدوین دستورالعملهای ارسالی از سوی سازمان است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در تدوین دستورالعملها باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود، گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی از سیاستهای جدی این سازمان است و مدارس ما باید تا سه سال آینده به سطح مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارتقا یابند.
معاون وزیر آموزش و پرورش نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی را از دیگر برنامه های مهم این سازمان دانست و افزود: در مبحث نظارت تمام شاخصهای آموزشی و تربیتی، ایمنی و سلامت فضا، نوآوری و خلاقیت، شاخصهای عملکرد و انطباق با قوانین و شاخصهای اداری و مالی باید به دقت سنجیده شود و در نظارت باید توجه داشته باشیم که اقدامات خوب و مبتکرانه مدارس و مراکز غیر دولتی نیز ارزیابی شود و با تخلفات احتمالی نیز مطابق با قانون برخورد شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر