تاخیر در دریافت گذرنامه را با یک تماس پیگیری کنید

با نزدیک شدن به ایام اربعین، شرکت ملی پست اعلام کرد: زائرانی که در دریافت گذرنامه خود با تأخیر مواجه شدهاند، میتوانند از طریق سامانه پاسخگویی ویژه پیگیری لازم را انجام دهند.
ارتباطات- رمزگشانیوز؛ پست نوشت: محمد احمدی درباره دغدغههای برخی از هموطنان درباره تاخیر در دریافت گذرنامه گفت: در ایامی که گذشت، بیش از ۷۰۰ هزار گذرنامه را در سراسر کشور توزیع شد و فرایند اجرایی ارسال و توزیع این گذرنامهها بهصورت مستند در حال کنترل و ارزیابی است.
وی افزود: اگر مواردی وجود دارد که گذرنامهای ۴ یا ۵ روز در پست مانده، باید دقیق بررسی شود؛ ممکن است تأخیر مربوط به مراحل قبل از تحویل به پست باشد یا در فرایند پاکتگذاری و تحویل به پُست، به دلایلی مانند تعطیلات، تأخیر رخ داده باشد. اما همکاران ما در تلاشاند که هیچگونه کوتاهی صورت نگیرد.
احمدی با تأکید بر سامانههای ارتباطی برای رسیدگی به این موارد گفت: شماره ۱۹۳ و کارتسنتر شرکت ملی پست بهصورت ویژه برای پاسخگویی به هموطنان فعال هستند و امکان رهگیری گذرنامهها از این طریق فراهم است.
وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد اربعین شرکت ملی پست از استقرار خدمات میدانی در ایام اربعین خبر داد و افزود: در حدود ۹ موکب، خدمات پستی شامل دریافت و ارسال اشیای گمشده از طریق سامانه پستیافته ارائه خواهد شد. همچنین با هماهنگی با پست عراق، امکان ارسال سوغات یا سایر بستههای پستی از خاک عراق به ایران فراهم شده است.
احمدی گفت: این خدمات در موکبها بهصورت ۲۴ ساعته فعال خواهد بود و علاوه بر آن، فرایند توزیع گذرنامهها و سایر مدارک مورد نیاز زائران از حدود یک ماه قبل از مراسم آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت پست به زائران توصیه کرد که درخواستهای خود را زودتر ثبت کنند تا از ترافیک کاری و تأخیر احتمالی جلوگیری شود؛ زیرا در پیک کاری ممکن است هم در ثبت اطلاعات، هم در چاپ و هم در توزیع، چالشهایی ایجاد شود.
وی افزود: اگر مواردی وجود دارد که گذرنامهای ۴ یا ۵ روز در پست مانده، باید دقیق بررسی شود؛ ممکن است تأخیر مربوط به مراحل قبل از تحویل به پست باشد یا در فرایند پاکتگذاری و تحویل به پُست، به دلایلی مانند تعطیلات، تأخیر رخ داده باشد. اما همکاران ما در تلاشاند که هیچگونه کوتاهی صورت نگیرد.
احمدی با تأکید بر سامانههای ارتباطی برای رسیدگی به این موارد گفت: شماره ۱۹۳ و کارتسنتر شرکت ملی پست بهصورت ویژه برای پاسخگویی به هموطنان فعال هستند و امکان رهگیری گذرنامهها از این طریق فراهم است.
وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد اربعین شرکت ملی پست از استقرار خدمات میدانی در ایام اربعین خبر داد و افزود: در حدود ۹ موکب، خدمات پستی شامل دریافت و ارسال اشیای گمشده از طریق سامانه پستیافته ارائه خواهد شد. همچنین با هماهنگی با پست عراق، امکان ارسال سوغات یا سایر بستههای پستی از خاک عراق به ایران فراهم شده است.
احمدی گفت: این خدمات در موکبها بهصورت ۲۴ ساعته فعال خواهد بود و علاوه بر آن، فرایند توزیع گذرنامهها و سایر مدارک مورد نیاز زائران از حدود یک ماه قبل از مراسم آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت پست به زائران توصیه کرد که درخواستهای خود را زودتر ثبت کنند تا از ترافیک کاری و تأخیر احتمالی جلوگیری شود؛ زیرا در پیک کاری ممکن است هم در ثبت اطلاعات، هم در چاپ و هم در توزیع، چالشهایی ایجاد شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر