شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار؛

زنگ قرمز کرونا در البرز به صدا درآمد

نماینده عالی دولت در استان البرز اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های امروز دانشگاه علوم پزشکی البرز، این استان وارد وضیت قرمز شیوع کرونا شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «عزیزاله شهبازی» روز سه‌شنبه - دهم تیر ماه - در بازدید از دانشکده دندانپزشکی البرز گفت: با وجود ورود استان البرز به وضعیت قرمز کرونایی، شرایط استان به صورت مداوم در حال رصد است و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی البرز وجود دارد.

  استاندار البرز اضافه کرد: گرچه از امروز در شیب تندی قرار گرفتیم که می‌تواند خساراتی برای ما داشته باشد، اما هشدارهای لازم در این خصوص داده شده است.

شهبازی با بیان اینکه از ۲۹ بهمن ماه قرارگاه زیستی برای مقابله با کرونا در استان شکل گرفته است، گفت: در این راستا تیم منسجم اورژانس البرز نیز بسیار مجرب عمل کردند.

وی با بیان اینکه باید از طریق رسانه ‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بیشتری داشته باشیم، گفت: ورود به وضعیت قرمز خبر بدی است ولی به ناچار باید اعلام کنیم که از تردد غیرضروری پرهیز شود و استفاده از ماسک ضرورت دارد و این الزامِ قانونی در ستاد ملی کرونا اجباری شد.
 
استاندار البرز  همچنین از بهره‌برداری بیمارستان فردیس تا پایان سال خبر داد و گفت: بیمارستان شهر جدید هشتگرد نیز از پیمانکار قبلی گرفته شد و به سرعت تکمیل می‌شود. پیگیری لازم در مورد احداث بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته و  تکمیل بیمارستان کمالشهر نیز در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه اکنون دانشکده دندانپزشکی البرز در بین ۴۴ دانشکده کشور در رتبه پانزدهم قرار دارد و پذیرش دانشجوی این دانشکده  از سراسر کشور است، گفت: در مورد تکمیل دانشکده دندانپزشکی البرز کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات