شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش 4 برابری حق ‌اشتراک تلفن ثابت در کشور

در مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران تعرفه خدماتی جدیدی از جمله تغییرات حق اشتراک مشترکین تلفن ثابت تصویب شد که به موجب آن حق اشتراک ماهانه در کلان‌شهرها ماهانه ۵۰۰۰ تومان و در شهر تهران ماهانه، ۸۰۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخش ها، اعم از صوت و دیتا از سال ۸۴ تاکنون، به مدت ۱۵ سال افزایش نیافته بود و رقم یکسانی را طی این سالها برای مشترکین به همراه داشت.

اما، عصر دیروز در مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برگزار شد و در آن تعرفه خدماتی جدیدی از جمله تغییرات حق اشتراک مشترکین تلفن ثابت تصویب شد که به موجب آن حق اشتراک ماهانه در کلان‌شهرها ماهانه ۵۰۰۰ تومان و در شهر تهران ماهانه، ۸۰۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.

در این مجمع حق اشتراک تلفن ثابت در شهرها ماهانه ،۲۰۰۰ تومان، در مراکز شهرستان‌ها، ماهانه ۲۵۰۰ تومان؛ در مراکز استان‌ها به استثناء کلان شهرها، ماهانه ۴۰۰۰ تومان، در کلان شهرها ماهانه ۵۰۰۰ تومان و در شهر تهران، ماهانه ۸۰۰۰ تومان، تعیین و مصوب شد.

 تا پیش از این مخابرات برای حق اشتراک ماهیانه بابت هر خط تلفن ثابت، از مشترکان در روستاها ۱۰۰ تومان، در شهرها ماهانه ۷۵۰ تومان، در شهرستان‌ها ۱۰۰۰ تومان، در مراکز استان‌ها غیر از کلانشهرها ۱۲۰۰ تومان، در کلانشهرها ۱۵۰۰ تومان و در تهران ۲۰۰۰ تومان دریافت می‌کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات