نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه برای کاهش شکایت کاربران بررسی شد
نحوه ارائه خدمات پیامک انبوه در راستای ایجاد وحدت رویه در ساماندهی حوزه پیامک انبوه و با هدف ایجاد همافزایی برای توسعه بازار کسب و کار و افزایش رضایت مردم مورد بررسی قرار گرفت.
ارتباطات- رمزگشانیوز؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: در این نشست که با حضور اپراتورهای ارتباطات سیار، دارندگان مجوز ارائه خدمات پیامک انبوه، اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) و برخی از دارندگان پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد، مقررات ابلاغی رگولاتوری بازخوانی و پیشنهادهای حاضران درباره افزایش رونق بازار خدمات پیامک انبوه و کاهش شکایت کاربران در دریافت پیامکهای مزاحم مطرح شد.
بر اساس این گزارش ارتقای تعامل میان ارائه کنندگان خدمات پیامکی، مقررات گذاری در حوزه تعرفه با قیمتگذاری از طریق بازار این خدمات و ایجاد سامانههای کشف تخلف در اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه به منظور حفظ حقوق مردم و پیشگیری از ارسال پیامکهای مزاحم از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر کاربران میتوانند با مراجعه به اپلیکیشنهای اپراتورهای تلفن همراه و یا شمارهگیری کد دستوری # ۸۰۰* و ارسال کد ۱۱ برای لغو پیامکهای دریافتی و ارسال کد ۱۲ برای فعالسازی پیامکهای لغو شده برای مدیریت دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی اقدام کنند.
بر اساس این گزارش ارتقای تعامل میان ارائه کنندگان خدمات پیامکی، مقررات گذاری در حوزه تعرفه با قیمتگذاری از طریق بازار این خدمات و ایجاد سامانههای کشف تخلف در اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه به منظور حفظ حقوق مردم و پیشگیری از ارسال پیامکهای مزاحم از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
در حال حاضر کاربران میتوانند با مراجعه به اپلیکیشنهای اپراتورهای تلفن همراه و یا شمارهگیری کد دستوری # ۸۰۰* و ارسال کد ۱۱ برای لغو پیامکهای دریافتی و ارسال کد ۱۲ برای فعالسازی پیامکهای لغو شده برای مدیریت دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی اقدام کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر