پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش به آیسسکو برای معرفی برترین معلم جهان اسلام

وزیر آموزش و پرورش در دیدار مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) سه پیشنهاد برای معرفی برترین معلم و ایجاد اتحادیه دانش‌آموزان جهان اسلام ارائه کرد.

آموزش و پرورش- رمزگشانیوز؛ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نوشت: علیرضا کاظمی در دیدار سالم محمد المالکی مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) با تشکر از مدیریت کنفرانس و برگزاری موفق سومین نشست وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو این سازمان بین المللی سه پیشنهاد ارائه داد که شامل طراحی سازوکار اعطای انتخاب و معرفی سالانه برترین معلم جهان اسلام و اعطای جایزه معلم نمونه جهان اسلام، ایجاد اتحادیه علمی و فرهنگی دانش آموزان جهان اسلام و المپیاد علمی آموزشی دانش آموزان جهان اسلام است.
وی در ادامه از سالم محمد المالکی دعوت کرد به ایران سفر کند و از نزدیک با تجربیات و پیشرفت‌های آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران آشنا شود.
محمد المالکی مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) نیز در این دیدار از حضور فعال و موثر هیأت ایرانی و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در این نشست تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به سوابق و تجربیات زیسته وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که دوره جدید توأم با پیشرفت‌های عمیق و تحول آفرین در آموزش و پرورش ایران باشد و از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش ایران استقبال کرد.
وی همچنین ضمن تشکر از دعوت وزیر آموزش و پرورش ایران ابراز امیدواری کرد که به زودی با حضور در کشور ایران با تجربیات ارزنده آموزش و پرورش ایران آشنا شود.
بر اساس این گزارش، سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو) (ICESCO) سازمانی تخصصی است که تحت حمایت سازمان همکاری اسلامی (OIC) فعالیت می کند و در زمینه‌های آموزش، علوم، فرهنگ و ارتباطات در کشورهای اسلامی و به منظور حمایت و تقویت روابط بین کشورهای عضو آیسسکو) به فعالیت مشغول است. دفتر مرکزی این سازمان در رباط واقع شده و مدیرکل آن دکتر سالم بن محمد المالک است.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات